✣✣✣اگه بی جنبه ای نیا تو✣✣✣
✣✣✣اگه بی جنبه ای نیا تو✣✣✣
هیس هیچی نگو!!!!!!!

                                         

 

    فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                                                  

      فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز  

                    

(پـــــســــت ثـــابــــت)*** (حـــتــــما بـــــــخـــون)

سلام علیکم و رحمت ا... !!!!!    بابا بــــــیــخـــیــال !
 بهراد هستم»خیلی عاشق شدم اما به دلایلی دیگه حالم از عشق بهم میخوره
عاشق نیستم اما دلم میخواد یه وبلاگ عــــاشــــقــــونــه داشته باشم

اینجا کسی حرف از عشق و... نزنه وگرنه من میدونم با اون چیکار کنم!!

دختر خانوما لطفا شماره نذارید...خود شیرینی نکنید...اینجا نمیشه عاشق کسی شد.
اینجا همه نامرد و لاشی اند... مخصوصا کسانی که اسم خودشونو گذاشتن عاشق...
آدمای بی جنبه و خسته و بی حوصله توی وبلاگم راه نمیدم..خودم زیاد حوصله ندارم

اینجا که میای باید شاد و سرحال باشی...اگه نیستی برو گمشو بیرون... هررررری
از آدمایی که توی کارم فوضولی میکنن اصلا خوشم نمیاد،وبلاگ خودمه و هر کاری بخوام میکنم

                                             

در ضمن عاشق آدمای باحال و بانمک هستم...از آدمای آویزون متنفرم...
خیلی جنبه دارم...اما حواست باشه حرف اضافی نزنی وگرنه... (-18)
حرفام تموم شد.. نظر گذاشتی که چه بهتر.. اگرم نذاشتی به جهنم.. واسم مهم نیست
موفق باشی دوست خوبم
در ضمن میتونین منو داداش بهراد صدا کنین...
بوس بووس بوووس   بابای
                                    

 

 



نظرات شما عزیزان:

marziye
ساعت21:25---19 بهمن 1391
ابروهات تو حلقومم

hengameh
ساعت23:02---27 دی 1391


مهناز
ساعت12:49---11 دی 1391
سلام اقا بهراد. خوشم اومد که به دخترا رو نشون نمی دید سر سنگین هستیدو با جنبه هستید شما گفتید از عشق حالتون بهم میخوره اما وب من عاشقونس خوش حال میشم به منم سر بزنی امیدوارم خوشت بیاد
وب خودت هم حرف نداره داداگلم
بووووس موفق باشی


مچولي
ساعت12:47---2 دی 1391
سلام عزيز چرا به من سر نمي زني ؟

بردیا
ساعت15:44---30 آذر 1391
گر ميم مشكلات را برداريم زندگي شيرين ميشه ، برايت هزاران يلداي شكلاتي آرزو دارم .
عمرتان طولاني ، قلبتان آفتابي


lekso0z
ساعت1:04---23 آذر 1391
سلام!
خوب بازم خیلی ممنونم ازتون گلم
من تنها یک چیزی خواستم وپاسخم رو شنفتم!
چیزی ازتون نمیخوام گلم من لینکت میکنم !
ممنونم از همه چیز عزیزم.
تابعد......


.:.:.* خانوم بلا *:.:.
ساعت16:08---22 آذر 1391
(خانوم ها شماره نذارین ....)

اوه اوه ........

یعنی اعتماد به نفس در حد 22پاسخ: آره آره اعتماد بنفس در حد 100000 ولی اگه تو خایه داشتی آدرس وبلاگتو میذاشتی تا بهت بگم چه کونی ازت پاره میکنم


lekso0z
ساعت22:29---21 آذر 1391
سلام گلم!
اگر درخواست دیگریهم ازم داری با کمال میل انجام میدم گلم.
وظیفم بود ,خوشحالم که به وبم سرزدی وبرام نظر گذاشتی عزیزم.
تابعد......


Lekso0z
ساعت15:41---21 آذر 1391
سلام دوست عزیز!
من لینک اهنگتوتوی وبم گذاشتم عزیزم!
امید وارم حالت خوب باشه!تنت سالم وزنده باشی گلم!
تاسلامی دوباره بازمیگردم عزیزم!
تابعد....


زهره
ساعت10:05---21 آذر 1391
____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$

آپــــــــــــــــــــــــــ م بدو بیا


Ali
ساعت19:48---20 آذر 1391


••♥♥fatiiiiiii♥♥••
ساعت15:34---20 آذر 1391
مــی خـواهـم داستـانـی از علاقــه ام بـه تــو را بنـویسـم یـکی بـــود ، یـکی ... بـی خیال........!! خــلاصـه اش میشود اینــکـه : دوستـت دارم ، لعـنتـی . .

••♥♥fatiiiiiii♥♥••
ساعت15:27---20 آذر 1391
وای وای چقدر ادما بیشورن هاااااااااااااا......داداش حرص نخور....اهنگتقشنگه

••♥♥fatiiiiiii♥♥••
ساعت15:23---20 آذر 1391
به به سلام داشم بهزاد.وبت خوفه...اورین که به کسی رو نمیدی...من موندم یهنی دخملا اینقدر ترشیده ان که شماره میزارن؟؟ بیخی ....خلن نصفشون.خوشحال میسم وبم بیایی نظرتو بیگی.....راستی تبادل لینک کنیم؟؟؟؟

lekso0z
ساعت14:19---20 آذر 1391
سلامی دوباره!
خیلی ممنون از پاسختون!
فقط یک نکته بهتون عرض کنم:من ایدیتون رو برای چت نخواستم بلکه برای مناسبت ها بهتون ایمیل بدم میخواستم!
غمی نیست ندین!
از لطفتون ممنون
تابعد {بازم بهت سرمیزنم}


lekso0z
ساعت18:46---19 آذر 1391
سلام اقابهراد!
من ناهید هستم ,وبلاگ خیلی خیلی خوب وزیبایی دارید!
از وبلاگ بسیارخوبتون خیلی ممنونم!
به منم سر بزنید خیلی خوشحال ودلشاد میشم!
منتظرنظر ومهم ترخودتون در وبم هستم!
تابعد


YE ASHEGH
ساعت12:53---16 آذر 1391
خاک بر سره صدام.هرکی برات کامنت گزاشته دخترهپاسخ: هر چی بیشتر بهتر!!!!!!!!!!!

مارال جون
ساعت21:32---12 آذر 1391
ببين پسره بانمكي از خودته هركي هستي باش
خوشحال ميشم سر بزني نظر بدي باي باي


sara
ساعت19:21---9 آذر 1391
silooooom dada behrad.akhlaghet to halgham web bahali bod koli khandidam linket kardam u ham mano link kon bad khabaram kon OoOoOoOoOoOok dada.montazeretam

پرنسس
ساعت13:26---3 آذر 1391
جااااان؟میخوای بزنی؟!!!
کمی دوستانه تر داداش


fateme
ساعت20:59---24 آبان 1391
salaaaaaaaaaaaaaam behrad ,kheili ghashang budan matalebet,ziba bud,be manam sar bezaniya khoshhal mishammmm bazam behet sar mizanam,rastiiiiiiiiiiiiiiiii linket kardam

بهار
ساعت22:39---22 آبان 1391
سام و علیک
دو صفه اول وبتو خوندم...از جمله هات خوشم اومد.
لینک شدی!
ولی با حرفایی که نوشتی فک نکنم دوس داشته باشی بیام وبت!!!
آخه برعکس چیزی که نشون میدم و همه میبینن اصلن آدمه شادی نیستم
بهرحال !!...اومدم یه عرض ادبی کنم.


هیس
ساعت21:38---21 آبان 1391
سلام بهراد عزیز !

اول : سپاس از ادبی ک در مورد بنده خرج کردین .

دوم : میشه بفرمایین کجای کامنت من .... شعر بود ؟

سوم : فکر میکنین کامنت شما چقدر مناسب تر و مفهوم تر و با ارزش تر از کامنت من نوشته شده ؟

چهارم : تصور میکنم قبلن من اومدم ب وب شما و در نهایت احترام از وب شما تعریف کردم . اما مطمئن نیستم کامنتم ب شما ارسال شده یا نه ؟

پنجم : مرسی از دوست خوبم فریاد ک در جهت حمایت از من پاسخ داد .

ششم بهراد جان این گل مال شما .

!پاسخ: برو گمشو بابا خوشم نمیاد ازت


الهه
ساعت20:28---13 آبان 1391
مخاطبم فقط محمد آقاس پس بعضیا خفه شن وب خوبی داری در ضمن به دوستت یاد بده یکم شعور داشته باشه پاش بیاد وسط من از همه زورم بیشتره واسه فش و فشکشی از همه هم بهتر بلدم واسه دوستی هم سنگ تموم می ذارم پاسخ: آفرین آفرین یادم باشه فردا واست یه شکلات بخرم

حسین لختی
ساعت20:21---13 آبان 1391
سلام بچه قشنگ.

خوبی یا نه؟؟

خداوکیلی اگه توی شهر ما بودی من دیگه به دخترا نگاه نمیکردم..خداوکیلی خیلی قشنگی..یه شب میای خونمون؟؟

ابروهات منو کشته...

من دلم تورو میخواد

من از زاهدان هستم..میشه شمارتو بدی تا قرار بذاریم باهم؟

خیلی قشنگی..قشنگ تر از هزار تا دختر

خوش بحال دوست دخترات..

چه حالی میکنن وقتی دستاتو میگیرن و باهات راه میان...

من به دوست دخترات حسادت میکنم

خوش بحالت که اینقدر خوشگلی

فداتشم عزیزم

قشنگم
پاسخ: خـــــــفــــه شوووووووووووووووووووووووو آشـــــــغــــــال مامانت قشنگه!!!!


الهه
ساعت20:15---13 آبان 1391
آقا بهراد شرمنده ها ولی بنده مدیر وب هستم و نظر شما به پنج نفر ما رسیده میشه از جمله مدیر!پس بیزحمت خودتون خفه شید و برای اینکه بدونید شما از لیست پیوند ها حذف شدید اگر لازم باشه حتی شهرزاد هم از نویسنده ها حذف میشه پس مراقب زبونتون باشیدپاسخ بهراد: هه هه هه به جهنم که از لینکتون پاک شدم بدبخت باعث افتخار تو بود که لینک وبلاگ من توی پیوند هات بود...

شهرزاد
ساعت16:05---12 آبان 1391
سلام داداش بهراد! از دیشب تاحالا اینترنتم ترکیده بود نتونستم بهت سربزنم.
من لینکیدمت.مرسی که منو لینکیدی!: )


Alice
ساعت13:57---12 آبان 1391
behrad beee asabet Mosalat bash dawshe man
omran a to khoshgel taram basheee

link shodiiiii Behraddddd


حوای بی آدم
ساعت13:31---12 آبان 1391
کسی به جز خودم ای خوب من چه می داند
که از تو بریدن چقدر دشوار است
مخواه مصلحت اندیش و منطقی باشم
نمی شود به خدا پای عشق در کار است.
سلام سلام سلام با یه دنیا سلامتی .دوست دارم جز دوستاتون باشم پس جنبمو می برم بالا آخه گفتی با جنبه باشیم وگرنه هررررری.چشم ولی نامردی نه بی ادبی نه .وبخونه ی قشنگی داری میگی حرف عشق نزنیم ولی نوشته ها وپستتات همه عشقولانس دقت کردی؟
به هر حال اگه مایل به تبادل لینک بودی منتظر حضور گرمتم. موفق باشی.


الیس
ساعت13:00---12 آبان 1391
salam doostam webet alie
khoshhal misham be manam ye sary bezani


ساعت23:09---11 آبان 1391
عمو جون کلاس چندمی؟؟؟پاسخ بهراد جون:
برو از مامانت بپرس!!
اون بهتر میدونه من کلاس چندمم...
هر شب روی کمرش خودمو معرفی میکنم!! آخه فراموشی داره..
فکر کردی خوشمزه ای؟؟؟!!!!
اونجای مامانت خوشمزه تره... برو بخور واسش!!!
نوووووووووووووووووووووش جووووووووووووووووووون
 وقتی خوردی به من خبر بده تا بیام و برم سر اصل مطلب (+18)


زهره
ساعت14:07---11 آبان 1391
آهای شمايی که یکی دوستون داره . . . . . . . هیچی. خوش به حالتون . هیشکی مارو دوس نداره


مصطفی
ساعت15:34---10 آبان 1391
بهراد شمارت را بده کارم مهم دارم باهات داش هم مدرسیت هستم گلم

ati
ساعت20:59---9 آبان 1391
سلام رفیق وبلاگ باحالی داری دمت گرم خواستی بیاوبم زت زیاد

s ..a ..m
ساعت10:28---8 آبان 1391
سلام سلام داداش گلم خوبی ؟ مث همیشه عالی هستیا ..داداش یه زحمتی واست داشتم آدرس وبلاگ جدیدمو میزارم اگه سربزنی و واسه بهترشدنش نظر بدی ممنون میشم

s ..a ..m
ساعت15:07---28 مهر 1391
هه هه هه داداش اسم وبلاگت منو کشته ها ولی باهمین اسم لینکت کردم شماهم اگه دوست داشتی بلینکم

s ..a ..m
ساعت12:26---28 مهر 1391
داداش اعصاب مصابم نداریا همین اول گربه ی رو کشتی ..مطالبت زیباست قالبتم باحاله موفق باشی ..اگه لایق دونستید به منم سربزنید وبلاگم زیاد بدنیست میشه تحمل کرد

fre6t3
ساعت20:21---19 مهر 1391
سلام وبت قشنگه داداش بهراد ب وب منم سر بزن خوشحال میشم اگه برا تبادل لینک موافقی با افتخار میلینکمت

باران
ساعت20:32---12 مهر 1391

عالیه.


شــیــوا
ساعت21:06---11 مهر 1391
سلام
مرسی بابت نظرت وبتم قشنگه مبارکت باشه
بازم بیا سربزن
لینکم کن تاآمار وبت بره بالا!
دَمـِت جیلیز ویلیز


باران
ساعت21:05---11 مهر 1391
وبتون خیلی عالیه عزیزانم.
منتظرتم.
راستی نظرم برا بزارین


مرجان
ساعت20:51---11 مهر 1391
راستییییییی اگه وبه مارو پسندیدی لینکم کن...دمت شوفاژ
وبت کلا صاف تو لوز المعدم

بای بای


مرجان
ساعت20:48---11 مهر 1391
دااااااااااااااااااااش وبت تو حلقممم
ببخشید سلام
اصلا وبت فوووووووووووق العادس
داش فقط ی چی اینکه خودت گفتی چیزای عاشقانه ماشقانه نگیم بعد وبت کلا تو حس عشقه...قضیه چیه بیخی
ب منم سر بزن
منتظر نظ گرم شماهستیم دمت بخاری
منتظرما!قرارمون یادت نره
فعلا


سجاد
ساعت20:43---8 مهر 1391
سلام به شما دوست گرامی وب قشنگی داری به ما هم سر بزن نظر یادت نره مارو لینک کنید شمارا لینک کردم

Nasibeh
ساعت12:10---6 مهر 1391
چرا میزنی بهراد جان؟ نه مشکلی نداره؛

فقط دمون برات تنگ میشه همین تازه حیف نیست این همه زحمت کشیدی بیخیالش شی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: آره میزنم چون زورم زیاده... میتونی با من مبارزه کنی؟؟؟؟؟ من دان 2 کیک بوکسینگ دارما


solaleh20
ساعت23:11---4 مهر 1391
اولا خواهش میکنم،
دوما تو هم منو ببخش که ناراحتت کردم در حالی که همچین قصدی نداشتم.


nilofar
ساعت15:22---4 مهر 1391
tahe chehre dostet shabihe ali pishtaze

Nasibeh
ساعت22:34---3 مهر 1391
باشه نگو چیکار کنم! هر وقت خواستی بگو برات ترکی بحرفم

solaleh20
ساعت21:31---2 مهر 1391
سلام گفتم که من بهم بر نمی خوره ولی اگه مودب نباشی خیلی بر میخوره. متوجه که هستین؟؟؟؟؟؟؟؟

Nasibeh
ساعت12:28---2 مهر 1391
داش بهراد گل می تونم بپرسم چرا انقد به آذری علاقمندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 مرداد 1387برچسب:, ساعت 19:18 به قلم ✪بــــهـــراد✪ ||